Paul Mutsaers

Docent Customer Journey Management

Paul is het geweten van jouw klant. Hij is nieuwsgierig, opmerkzaam en hij kan goed luisteren. Hij houdt ervan om uit te dagen. Je te laten zien hoe jij je klant slimmer van dienst kunt zijn. Makkelijker. Beter. Persoonlijker. Verrassender. Door nieuwe verbanden leggen. Door punten anders met elkaar te verbinden.

Hij werkte jarenlang als strategisch marketeer in de financiële dienstverlening. Vanuit de overtuiging dat je klant een mens is zoals jij en ik, begon hij als zelfstandig adviseur. Je klant wil gewoon goed geholpen worden. Of ze nou haar auto naar de garage brengt of een olietanker koopt.

Hij heeft ruime ervaring in het ontwikkelen en implementeren van concepten die iets toevoegen aan het dagelijks leven van je klant. Paul helpt bedrijven bij het in kaart brengen van hun klantreis om kosten te besparen en verbeteringen door te voeren, om ‘blije’ klanten te krijgen én te houden. Een blije klant blijft langer bij je, doet meer zaken met je, en vertelt mooie dingen over jou aan anderen.

Paul faciliteert creatieve sessies en co-creatie workshops. “His enthusiasm also makes him well-suited to training and sharing his knowledge with others.” – Jesse Grimes