masterClasses Retail

Het is mogelijk én belangrijk om als winkel aantrekkelijk te blijven. Daarvoor moet goed worden ingespeeld op de huidige ontwikkelingen. Het consumentengedrag is fundamenteel veranderd, de moderne consument gaat niet meer voor alle producten naar een winkel. Maar hoe doe je dit? Hoe houd je een winkel aantrekkelijk voor de consument?

Om retailers bij deze vragen te ondersteunen bieden wij deze Rabo masterClasses Retail aan. Dit programma is bedoeld voor retailers die zich willen laten inspireren en hun kennis willen verbreden op onderwerpen die hen elke dag aangaan. Er vindt veel interactie plaats met de docenten en met de andere deelnemers over diverse vraagstukken.

Programma
Het programma bestaat uit drie bijeenkomsten (zie onder). Voor elk programmaonderdeel is er een docent met ruime praktijkervaring. Deelnemers nemen na iedere bijeenkomst een veelheid aan theorie, voorbeelden (cases) en netwerkcontacten mee naar huis.

Coöperatief bankieren
De masterclasses bieden een uitstekende manier om invulling te geven aan coöperatief bankieren en als Rabobank een verbindende rol te spelen in de lokale samenleving. Door dit onderwijsprogramma aan te bieden, verstevigt u niet alleen de band met uw klanten, maar stimuleert u tegelijk het ontstaan van nieuwe verbindingen en kruisbestuivingen.

Brochure

masterClasses Retail

Voorbeeld programma onderdelen

  1. Retail Trends & Ontwikkelingen
  2. Strategisch Management
  3. Winkelplan 3.0 – Hoe overleef ik als retailer?

De details

  • 3 bijeenkomsten
  • Looptijd is 1,5 maand
  • Max aantal deelnemers is 22
  • Advies eigen bijdrage in overleg

Andere programma's