“de masterClass Klantbeleving draagt bij aan de kernwaarden van de Rabobank”

Rabobanken Parkstad Limburg heeft er al profijt van gehad; onze nieuwe Rabo masterClass Klantbeleving. Speciaal voor iedereen die regelmatig contact met klanten heeft. Want iedereen heeft het er over maar hoe pak je dit nou concreet aan? Tijdens de masterClass kruip je in de hoofden van jouw klanten.  John Janssen van Rabobank Parkstad Limburg deed mee aan de masterClass.  Dit vertelt hij er over:

“Rabobank Parkstad Limburg is de baanbreker geweest om de miniMaster in Limburg op de kaart te zetten, en met succes. Inmiddels zijn we 5  miniMaster groepen verder en is er een platform gecreëerd waarin ondernemers hun bedrijf etaleren en het geleerde tijdens de miniMaster bijeenkomsten projecteren binnen hun bedrijf. De eerstvolgende bijeenkomst staat alweer in planning eind september 2016. Iets om trots op te zijn als bank , waarbij de doelstellingen; verbinden, versterken en leren van elkaar ruimschoots overtroffen worden.

In het verlengde hiervan hebben wij als lokale bank de masterClass Klantbeleving aangeboden gekregen door de Coöperatie Fabriek. De masterClass is zeer goed bezocht en ook zeer goed ontvangen door de deelnemende collega’s.  Je wordt weer eens met de neus op de feiten gedrukt. Met het geleerde, kun je in je  “rugzak” nog meer de klantbeleving uiten. Het zijn vaak de kleine dingen die het verschil maken, oftewel; The devil is in the detail! Enthousiast hebben we dit binnen onze bank opgepakt en het is niet voor niks dat wij ook weer trots mogen zijn op onze NPS scores, waarbij we landelijk een hoge ranking realiseren zowel op particulier (zelfs positie 1, diverse kwartalen achter elkaar) alsook op zakelijk dienstverlening. Met deze wetenschap dat zowel de miniMaster alsook de masterClass Klantbeleving bijdraagt aan de kernwaarden die de Rabobank nastreeft, daag ik een ieder uit om hiermee aan de slag te gaan, want ondanks het feit dat wij diensten leveren, zijn we en hebben we nog altijd te maken met mensen!”