masterClasses Business Model Canvas

Ondernemers die binnenkort voor zichzelf willen beginnen of die net begonnen zijn, krijgen veel ontwikkelingen en ideeën op zich af. Keuzes maken is hierbij belangrijk en het helpt daarbij om met anderen te sparren. Om zo de plannen te toetsen, aan de hand van een model of met behulp van een expert of ervaringsdeskundige.

De masterClasses Business Model Canvas zijn specifiek samengesteld voor diegenen die voor zichzelf willen beginnen of net gestart zijn. Het programma bestaat uit 2 dagdelen, verdeeld over 2 avonden. In deze twee dagdelen gaan de ondernemers (in spé) onder leiding van marketingstrateeg William van Vessem kijken naar het hoe en waarom van strategische planning en maken zij een strategisch marketingplan. Waarmee zij komen tot tot heldere, gefundeerde operationele keuzes in hun bedrijfsvoering.

Programma
De eerste bijeenkomst wordt de theorie behandeld (Business Model Canvas vanuit een marketing – strategisch oogpunt). In de tweede bijeenkomst gaan de ondernemers met de theorie aan de slag en maken zij hun eigen businessplan. 

Coöperatief bankieren
Dit programma biedt een uitstekende manier om invulling te geven aan coöperatief bankieren en als Rabobank een verbindende rol te spelen in de lokale samenleving. Door dit onderwijsprogramma aan te bieden, verstevigt u niet alleen de band met uw klanten, maar stimuleert u tegelijk het ontstaan van nieuwe verbindingen en kruisbestuivingen.

Brochure

 

masterClasses Business Model Canvas

De details

  • 2 bijeenkomsten
  •                

  • Looptijd is 1 maand
  •                

  • Max aantal deelnemers is 22
  •                

  • Advies eigen bijdrage is € 250,-

Andere programma's