miniMaster Accountmanagers

Als accountmanager wil je jouw relaties zo goed mogelijk bedienen en een belangrijke bijdrage leveren aan het succes van zijn of haar onderneming. Je wilt de belofte van ‘Een aandeel in elkaar’ waarmaken in de praktijk. Maar in hoeverre ben je in staat om onze relaties terzijde te staan bij alle vraagstukken die hen bezighouden? Weet jij waar ze van dromen? En waar ze van wakker liggen? Waar lopen jouw klanten mee rond en hoe kun jij ze het beste met hun vraagstukken helpen?

Om accountmanagers hierbij te ondersteunen, hebben wij een miniMaster programma voor accountmanagers en financieringsspecialisten ontwikkeld. In dit programma krijg je veel kennis overgedragen over ondernemers. Kennis die de afgelopen 12 jaar is opgedaan door de docenten in de miniMaster voor Ondernemers. Meer dan 8000 zakelijke relaties van de bank hebben hun ervaringen gedeeld en daar willen wij jou graag deelgenoot van maken.

Je doet nieuwe inzichten, kennis en inspiratie op en na deelname ben je niet alleen beter in staat om over strategie te praten maar ook om meer plezier te beleven aan onderwerpen die we anders maar al te vaak met ernst benaderen.

Programma
Het programma bestaat uit acht bijeenkomsten (zie onder). Voor elk programmaonderdeel is er een docent met ruime praktijkervaring. Deelnemers nemen na iedere bijeenkomst een veelheid aan theorie en voorbeelden (cases) mee naar huis.

Brochure

miniMaster Accountmanagers

Voorbeeld programma onderdelen

  1. Trends en ontwikkelingen
  2. Succesvol ondernemen en succesvol investeren
  3. Operations Management
  4. Strategisch denken
  5. Strategisch Management
  6. Management voor Ondernemers
  7. De klant aan het woord, de praktijk
  8. Klantgerichtheid

De details

  • 8 bijeenkomsten
  • Looptijd is 3 maanden
  • Max aantal deelnemers is 22

Andere programma's