Rabobank Roermond-Echt wint selfie actie

“Maak samen met zo veel mogelijk van jouw collega’s een selfie. Zet daarbij de Rabo Ondernemers Academie afstudeerhoed op.” Zo luidde de oproep van de selfie wedstrijd, uitgeschreven door de kersverse Rabo Ondernemers Academie. Voor de selfie met daarop de meeste collega’s was de hoofdprijs te winnen; een  masterClass ‘Innovatie & Verleiding’ voor het hele team Bedrijven. Deze masterClass wordt gegeven door Paul Turken, een van de topdocenten van de Coöperatie Fabriek.

Verschillende enthousiaste Rabobank medewerkers gingen aan de slag met veel leuke foto’s als resultaat. Uiteindelijk bleek Saskia Robinson, marketeer Bedrijven van Rabobank Roermond-Echt, de gelukkige winnaar van de actie.

“Ik heb de foto bewust op het laatste moment ingezonden. Ik had het idee dat ik kon winnen en wilde niet op het laatste moment overtroffen worden door een andere bank” verklapte Saskia tijdens de prijsuitreiking vorige week. In die opzet is ze goed geslaagd. De bank wil medio april de masterClass organiseren voor het team Bedrijven, als opwarmer voor de samenwerking die ze aangaan met de Rabo Ondernemers Academie.

Rabobank Roermond-Echt is niet de enige winnaar in deze wedstrijd: de overige ambassadeurs van de lokale banken die een selfie hebben ingezonden zullen binnenkort samen een masterClass Innovatie & Verleiding gaan volgen. We wensen alle winnaars veel plezier met hun prijs!